پاسخگویی برخط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ توسط مدیرکل بهزیستی استان گیلان

با هدف رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مشکلات شهروندان، مدیرکل بهزیستی استان گیلان از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره ۱۱۱ سامانه سامد) در استانداری گیلان پاسخگوی تماسهای تلفنی مردم در حوزه بهزیستی خواهد بود.

طی اجرای طرح سراسری ارتباط دولت و مردم و براساس برنامه زمانبندی حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) ، آریا طوفانی مدیرکل بهزیستی استان گیلان از ساعت ۱۲/۳۰ الی ۱۴ روز پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ازطریق سامانه ۱۱۱ به صورت برخط پاسخگوی مردم شریف استان خواهد بود و به تماس‌های مختلف شهروندان و درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم به صورت مستقیم پاسخ خواهد داد.

کد خبر 106348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد